keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Med magkänsla

Ibland blir jag nästa lite orolig för mig själv. Kan jag aldrig ta det lungt och leva i nuet? Måste jag hela tiden blicka framåt och gå efter min intuition? Fick nys om en utbildning i mental träning, som ordnas nu för första gången i Finland, modellen och läraren kommer från Sverige. Och jag anmälde mig nästan direkt. hann inte fundera länge innan jag hade fyllt i blanketten. Tvä närstudiedagar i månaden i Vasa, två terminer. Och möjligen en fortsättning året därpå, som skall ge färdigheter att jobba som personlig coach. Kändes på nåt sätt som en lämplig påbyggnad för färgkonsultation. Båda handlar om att få fram människans bästa sidor, att få henne att ta vara på sina resurser och blomstra. Spännande. Vad är nästa steg?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti